Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Itaque haec cum illis est dissensio, cum Peripateticis nulla sane. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; Etiam beatissimum? Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas. Id est enim, de quo quaerimus. Duo Reges: constructio interrete. Quid sequatur, quid repugnet, vident. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. Atque hoc loco similitudines eas, quibus illi uti solent, dissimillimas proferebas.
Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Est igitur officium eius generis, quod nec in bonis ponatur nec in contrariis. Facit igitur Lucius noster prudenter, qui audire de summo bono potissimum velit; Quare attendo te studiose et, quaecumque rebus iis, de quibus hic sermo est, nomina inponis, memoriae mando; Quid ergo attinet gloriose loqui, nisi constanter loquare? Servari enim iustitia nisi a forti viro, nisi a sapiente non potest. Sed tamen est aliquid, quod nobis non liceat, liceat illis. Quid, quod homines infima fortuna, nulla spe rerum gerendarum, opifices denique delectantur historia?
Graecum enim hunc versum nostis omnes-: Suavis laborum est praeteritorum memoria. Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Negat esse eam, inquit, propter se expetendam. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Id quaeris, inquam, in quo, utrum respondero, verses te huc atque illuc necesse est. Negat enim summo bono afferre incrementum diem.
Iam in altera philosophiae parte. Varietates autem iniurasque fortunae facile veteres philosophorum praeceptis instituta vita superabat. De hominibus dici non necesse est. Atque his de rebus et splendida est eorum et illustris oratio. Eam si varietatem diceres, intellegerem, ut etiam non dicente te intellego; Haec et tu ita posuisti, et verba vestra sunt. Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret.
Quae cum magnifice primo dici viderentur, considerata minus probabantur. Nunc ita separantur, ut disiuncta sint, quo nihil potest esse perversius. Hoc Hieronymus summum bonum esse dixit. Scientiam pollicentur, quam non erat mirum sapientiae cupido patria esse cariorem. Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Sin te auctoritas commovebat, nobisne omnibus et Platoni ipsi nescio quem illum anteponebas?